راستی بهترین دکتر کاشت مو کیست؟ سوالی که هرکس برای کاشت مو بخواهد تصمیم بگیرد از دیگران می پرسد یا در فضای مجازی دنبال بهترین دکتر کاشت مو می گردد.

هزاران نفر در سراسر دنیا هر روز بیدار می شوند و متوجه می شوند که مقداری از موهای خود را از دست دادند. این حالت معمولاً از ایجاد نگرانی خفیف تا ناامیدی کامل تأثیر دارد.هنگامی که شوک اولیه به فکر ما وارد می شود. اولین چیزی که به ذهن می آید این است که چگونه جلوی ریزش را بگیریم یا حتی موهای ریخته را باز گردانیم؟.آیا بهترین راه برای این افراد کاشت موی طبیعی است؟بسیاری از افراد برای رفع مشکل جدید خود به عمل جراحی کاشت مو روی می آورند.

سؤالی که آنها سعی می کنند،پاسخ آن را پیدا کنند این است که،کدام جراح پیوند مو بهترین است؟ یا بهترین دکتر کاشت مو کیست؟

برای پاسخ به این سؤال ، باید از اصول اولیه شروع کنید.

در مرحله اول،برای آموزش در مورد وضعیت ریزش مو خود باید کمی تحقیق کنید.

الگو یا نمای ریزش موی شما چگونه است؟

آیا شما نمای ریزش نوروود 3 یا نوروود 6 هستید؟

“الگوی نور وود” چیست؟

شاید شما ریزش مویی داشته باشید که نوع آن الگوی معمولی نیست و بدون الگوی نازک شدن است.اگر چنین باشد،ممکن است ژنتیکی یا ارثی نباشد،بلکه به عنوان آلوپسی اسکار یا غیر اسکار دهنده شناخته می شود.

برای انواع ریزش مو که از الگوی خاصی پیروی نمی کنند،ممکن علت ریزش ناشی از عوامل:

متابولیک ،تغذیه ای ، ناشی از دارو یا خود ایمنی باشد.برای یافتن علت به پزشک متخصص مراجعه کنید.

اگر ریزش مو از الگوی خاصی پیروی کند بازهم برای تشخیص دقیق تر نیاز به معاینه پزشک متخصص پوست و مو دارید.

در مرحله بعد، برای به دست آوردن اطلاع از  انواع روشهای پیوند مو ،باید یادآوری کنیم که بطور کلی دو روش برداشت از پس سر در حال حاضر وجود دارد :

  1. FUE .2 FUT

 

بهترین دکتر کاشت مو

 

بهترین دکتر کاشت مومهمترین نقطه شروع هنگام جستجو برای شما یافتن بهترین دکتر کاشت مو است.

 

در هر دو روش،برداشت مو از پس سر جایی تحت تأثیر ریزش هورمونی نیست انجام می شود. طیف وسیعی از نام‌ها بر اساس بازاریابی دستگاه‌های پزشکی وجود دارد. اما روش‌ها مشابه هم هستند. اینها بدون شک می توانند شما را با در بازاریابی متقاعد کننده و گاهی گمراه کننده باشند. انبوهی از اصطلاحات و توضیحات که با آن روبرو خواهید شد بسیار گیج کننده است که در اینجا به آن نمی پردازیم. ما مقاله دیگری را  آماده کردیم که چهار نوع FUE را که باید از آنها آگاه باشید توضیح می دهد و این موضوع را با جزئیات بیشتری روشن می کند.

بهترین دکتر کاشت مو:

قطعا یک پزشک متخصص و با تجربه می تواند با

  • طراحی استانداردهای کاشت مو همراه با مراقبت از ذخیره یا بانک مو
  • مراقبت از مشکلات غیر منتظره پزشکی در حین عمل
  • نظارت مستقم و دقیق بر تیم پزشکی پیوند به مسئولیت واقعی خود عمل کرده تا در حین مراقبت از بیمار، بهترین علاقه و کارکرد را داشته باشید.

در مورد یافتن بهترین دکتر  برای کاشت مو ،واقعاً چیزی به نام “بهترین” وجود ندارد ، اما تجربه و تخصص برای همه انواع جراحی ، از جمله این مورد ، اهمیت دارد.

آنچه می توان امیدوار بود این است که بهترین روش جراحی کاشت مو برای شما بر اساس روش هایی که قبلا توضیح داده شد و نتیجه تحقیق خود شماست.

بسیاری از متخصصین کاشت مو عضو «انجمن بین المللی»، ( www.ishrs.org) نتایج بسیار خوبی را ارائه می دهند که قابل مقایسه با یکدیگر می باشد.

اما آنچه باید در نظر داشته باشید این است که هیچ تکنسینی را نمی توان بهترین جراح پیوند مو در نظر گرفت زیرا عمل جراحی کاشت مو فقط باید توسط پزشک متخصص با کمک و همراهی تیم او انجام شود.

همچنین می توانید با سؤال از کلینیک های مختلفی که با آنها مشورت می کنید با بیماران در منطقه خود ملاقات کنید که چه کاری انجام دهید تا بتوانید نتایج بهتری بدست آورید.

بیشتر کلینیک ها لیستی از بیماران گذشته خود دارند که موافقت کرده اند با بیماران جدید،تجربه کاشت موی خود را به اشتراک بگذارند.

اگر فرصتی برای ملاقات با برخی از بیماران سابق دارید،سعی کنید که آنها را به ناهار یا حداقل  نوشیدنی دعوت کنید تا راهی برای تشکر از دیدن و تجربه پیوند موی آنها به شما باشد.

بهترین دکتر کاشت مو
پیوند مو

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

 

سوالات خود را در خصوص خدمات ( پوست و مو، زیبایی، لیزر ) با مشاورین کلینیک باران در میان بگذارید.

ما بصورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

01132288838