تیرگی ناحیه تناسلی وضعیتی است که به دلیل عوامل مختلف رخ می دهد . اگرچه از نظر کار کرد بر تولید مثل تأثیر نمی گذارد، اما می تواند باعث ایجاد احساس زشتی در فرد و کاهش اعتماد به نفس  شود. تیره شدن ناحیه بیرونی تناسلی را می توان در محدوده زیبایی شناسی ناحیه تناسلی بهبود داد. محلول های گیاهی یا کرم سفید کننده واژن برای تیرگی ناحیه تناسلی معمولاً تیرگی را به طور کامل از بین نمی برند.

با تکنولوژی در حال توسعه می توان رنگ ناحیه تناسلی را با روش های مختلف با پوست سازگار کرد. کارهایی که به فرآیند روشن شدن ناحیه تناسلی و کشاله ران می انجامد توسط متخصصین پوست  زیبایی انجام می شود. بنابراین از تأثیر منفی بر زندگی جنسی فرد جلوگیری می شود و اعتماد به نفس بالا می رود. در این مقاله می توانید اطلاعات دقیقی در مورد روشن کردن بیکینی پیدا کنید. فرآیند روشن کردن ناحیه تناسلی (واژن) در حال حاضر کلینیک زیبایی دکتر مرتضی ادبی واقع در بابل ارائه می شود. برای اطلاع از جوانسازی ناحیه تناسلی به مقاله جوانسازی دستگاه تناسلی و بیکینی خانم‌ها و آقایان

چه عواملی باعث تیرگی واژن می شود؟

تیرگی ناحیه تناسلی (واژن)، می تواند به دلایل مختلف ایجاد شود. مهمترین آنها تغییرات هورمونی است. تیره شدن ناحیه تناسلی به دلیل هورمون استروژن یکی از شایع ترین دلایل است.

تغییرات هورمونی:

عدم تعادل هورمونی، مانند مواردی که در دوران بارداری یا یائسگی رخ می دهد، می تواند منجر به افزایش تولید ملانین و در نتیجه تیره شدن ناحیه تناسلی شود.
ژنتیک:

برخی از افراد به دلیل ساختار ژنتیکی ممکن است مستعد داشتن پوست تیره تر در نواحی تناسلی و کشاله ران خود باشند.

افزایش سن:

با بالا رفتن سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و نازک‌تر می‌شود که می‌تواند منجر به تیره شدن ناحیه صمیمی شود.

علاوه بر  افزایش ترشح  هورمون استروژن، داروهای حاوی هورمون مانند قرص های ضد بارداری نیز می توانند باعث تیرگی در ناحیه تناسلی شوند. ناحیه بیکینی و کشاله ران که از اثرات مضر آفتاب محافظت نمی شود، حتی اگر با لباس شنا پوشیده شده باشد، ممکن است به دلیل آفتاب گرفتن طولانی مدت تیره شود. افزایش وزن، بالا رفتن سن، انتخاب اشتباه لباس زیر، و برخی عفونت ها از جمله عواملی هستند که باعث تیره شدن واژن می شوند.
اصطکاک و تحریک:

پوشیدن لباس های تنگ یا انجام فعالیت هایی که باعث اصطکاک و تحریک در ناحیه تناسلی می شود نیز می تواند به مرور زمان منجر به تیره شدن آن شود.

.

چگونه ناحیه واژن و تناسلی را روشن کنیم؟

برای سفید کردن واژن می توان از روش های طبیعی استفاده کرد. می توان از محصولات آرایشی مانند کرم روشن کننده،  واژن  یا ناحیه تناسلی و کشاله ران را روشن تر کرد. با این حال، با این روش ها، نمی توان رنگ پوست را یکسان کرد. در برخی موارد، تیرگی در آینده بر می گردد. بنابراین، به جای استفاده از کرم مخصوص روشن کننده واژن، توصیه می شود فرد از روش هایی که مخصوص این فرآیند طراحی شده است استفاده کند. عمل روشن کردن  ناحیه تناسلی قبل و بعد از آن نشان می دهد که درمان روشن کننده واژن با لیزر باعث رفع سریع و موثر تیرگی ناحیه تناسلی می شود.

راهنمای کامل روشن کردن تناسلی (واژن) در بابل

به مرکز زیبایی و لیزر دکتر مرتضی ادبی خوش آمدید، جایی که ما یک پروتکل درمان ترکیبی برای روشن کردن  تناسلی یا واژن خارجی ارائه می دهیم. این درمان با نام‌های دیگری نیز شناخته می‌شود، از جمله سفید کردن لابیا، سفید کردن ناحیه تناسلی خارجی، روشن کردن واژن و سفید کردن ناحیه کشال ران.

در مرکز زیبایی و لیزر  دکتر مرتضی ادبی، پروتکل ما: کرم‌های روشن‌کننده خاص را همراه با درمان‌های لیزری پیشرفته، از جمله لیزر فوتونا را با لیزر روشن کننده واژینال و تناسلی اسکلپیون مدیو استار ترکیب می‌کنیم. این ترکیب یک راه حل مطمئن و موثر برای کسانی که می خواهند رنگ پوستی روشن تر و یکنواخت تر در نواحی تناسلی خود داشته باشند فراهم می کند.

 


چه به دنبال تقویت اعتماد به نفس خود باشید و چه صرفاً بخواهید ظاهر نواحی تناسلی و کشاله ران خود را بهبود بخشید، درمان های موضعی و لیزر های جوانساز و روشن کننده تناسلی خارجی – واژن مرکز ما می تواند به شما کمک کند. هدف ما کیفیت و رضایت بیمار است . می توانید اعتماد کنید که بهترین مراقبت و نتایج را در مرکز زیبایی و لیزر  دکتر ادبی دریافت خواهید کرد.

 

لیزر روشن کننده ناحیه تناسلی بیکینی، زیر بغل
لیزر روشن کننده ناحیه بیکینی

روشن کردن واژن و دستگاه تناسلی با لیزر

روشن کردن  لیزری واژینال / روشن کردن واژن که با نام‌های روشن کردن واژن یا سفید کردن واژن یا تناسلی خارجی نیز شناخته می‌شود، یک روش پیشرفته با لیزر است که به روشن کردن رنگدانه‌های پوست ناحیه تناسلی یا بیکینی برای رسیدن به نتیجه مطلوب کمک می‌کند. پوستی یکنواخت و روشن تر که زیبایی نواحی تناسلی شما را بهبود می بخشد. به عبارت کوتاه و مستقیم، می توان آن را “سفید شدن واژن” نامید.

 

 

لیزر فوتونا جوانساز و روشن کننده بیکینی، صورت ، کلاژن ساز
لیزر فوتونا جوانساز و روشن کننده بیکینی، صورت ، کلاژن ساز

 

بسته به شرایط شما، این روش می تواند از دو یا چند جلسه تشکیل شود. این درمان کم خطر و بدون جراحی،  با کمک لیزر، تحت بی حسی موضعی انجام می شود و بدون درد است. روشن کردن لیزری  به ویژه برای زنانی که دارای افزایش رنگدانه اندام تناسلی هستند مفید است.

چه کسی انتخاب مناسب برای درمان سفید کردن واژن نیست؟

سفید کردن واژن برای افرادی که موارد زیر را دارند توصیه نمی شود:
هرگونه تنگی، شرایط، عفونت یا ناهنجاری در سیستم ادراری
بارداری، یا قصد برای باردار شدن، شیردهی.
استفاده از بعضی داروهای خاص

قیمت درمان سفید کننده واژن چقدر است؟

هزینه لیزر و درمانهای مربطه برای افراد متفاوت است. تعداد جلسات، وسایل مصرفی و تورم نیز روی هزینه کلی درمان تاثیر گذار هست ،. اکثر مراجعین برای رسیدن به نتایج مطلوب حدابل به چهار جلسه نیاز دارند. برخی از مشتریان ممکن است بسته به نتایج مشاهده شده به جلسات کمتر یا بیشتری نیاز داشته باشند.

درمان سفیدکننده واژن چیست؟

شما باید بتوانید بلافاصله پس از درمان فعالیت های معمول خود از جمله اشتغال را از سر بگیرید. به مراجعین توصیه می شود برای جلوگیری از عوارض جانبی و عود رنگدانه ها از قرار گرفتن در معرض حرارت شدید در ناحیه تحت درمان اجتناب کنند.

چگونه برای درمان سفید کردن واژن آماده شویم؟

از مصرف داروهای ضد انعقاد یا رقیق کننده خون (مانند آسپرین)، داروهای ضد التهابی دیگر و مصرف الکل برای کاهش خطر خونریزی پرهیز کنید.

درمان حالت SMOOTH Fotona باعث بازسازی عمیق کلاژن و سنتز کلاژن جدید می شود. هنگامی که کلاژن در معرض افزایش دمای مناسب قرار می گیرد، الیاف آن به طور ناگهانی منقبض می شود و باعث می شود بافت حجیم تحت تابش منقبض و منقبض شود. اثر حرارتی روی کلاژن زمانی که در معرض دماهای بالاتر قرار می گیرد موقتی نیست. در طول فرآیندهای بازسازی و تشکلیل کلاژن جدید و بهبود قابل توجهی در سفتی و کشش بافت تحت درمان می‌شود.

کلینیک ما

مرکز زیبایی و لیزر دکتر ادبی یک کلینیک پیشرو در بابل مازندران است که به ارائه درمان های زیبایی و لیزر با کیفیت بالا اختصاص دارد. تیم ما متشکل از متخصصان واجد شرایط و باتجربه متعهد به کمک به بیماران خود برای دستیابی به نتایج دلخواه و بهبود سلامت کلی آنها است. در مرکز زیبایی ، ما از آخرین فن آوری و تکنیک ها برای ارائه راه حل ایمن و موثر استفاده می کنیم.

برای رسیدن به رنگ پوست روشن تر و یکنواخت تر در نواحی خصوصی خود. درمان سفید کننده خارجی واژن ما ترکیبی از کرم های روشن کننده ویژه با درمان های لیزری پیشرفته، از جمله لیزر فوتونا واژینال و اسکلپیون مدیو استار است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما هستید یا می خواهید برای مشاوره برنامه ریزی کنید، لطفاً در تماس با ما باشید.کارکنان صمیمی و آگاه ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند و ما همیشه خوشحال هستیم که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهیم. در مرکز زیبایی و لیزر دکتر ادبی ، رضایت شما اولویت اصلی ماست.