دستگاه تناسلی در مردان و زنان یکی از مهمترین ارگانهای بدن هست.اگرچه همه دوست دارند آن را از دیگران مخفی کنند اما برای شریک جنسی خود نیازمند زیبایی و جوانی دستگاه تناسلی هستیم.در این راه ما به شما کمک می کنیم تا زندگی زناشویی بهتری داشته باشید.تزریق چربی به بیکینی یکی از بهترین روش جوانسازی دستگاه تناسلی است.

آناتومی دستگاه تناسلی زنان

لابیا (Labiais ) یک اصطلاح مشتق از لاتین به معنای “لب” است. Labia Majora ، همچنین به عنوان “لبهای خارجی” شناخته می شود.چین هایی از پوست در هر دو طرف دهانه یا ورودی واژن است و در اکثر زنان بالغ با مو پوشیده شده است.

بعد از لابیای خارجی ، لابیا مینور یا “لبهای داخلی” قابل مشاهده است.اینها چین های کوچکتر و بدون مویی هستند که در قسمت داخلی لابیا ماژور، در هر دو طرف ورودی مهبل (واژن) قرار دارند.

تزریق چربی به بیکینی

چرا زنان به دنبال جوانسازی دستگاه تناسلی هستند؟

افزایش سن، تغییرات هورمونی که با افزایش سن یا حاملگی رخ می دهد،می تواند باعث کشیدگی لبیا مینورا شود.لابیای ماژور نیز در حاملگی برجسته و بزرگتر می شود. همه این موارد تحت تاثیر هورمونها در حاملگی اتفاق می افتد.چون هورمون ها بعد از زایمان فروکش می کنند یا به دلیل افزایش سن می توانند آتروفی و ​​کوچک شوند.همچنین با افزایش سن ، چربی زیر جلدی (چربی مستقیم در زیر پوست) از دست می رود و پوست نازک تر و شکننده تر می شود.

لابیا ماژور (لب های بیرونی یا بزرگتر واژن) بیشتر از پوست و چربی زیر جلدی ساخته می شود.در اثر تغییرات هورمونی و افزایش سن و از بین رفتن چربی زیر پوست،  لبیا ماژورا تمایل به کوچک شدن دارد.در یک زن جوان ، labia majora  کاملاً پر، برجسته یا توپلی خواهد بود. اما در یک زن مسن ، لاغر،کوچک و چرو کیده می شود .همچنین به دلیل از بین رفتن حجم ، غالباً کمی آویزان می شوند.

نحوه تزریق چربی به بیکینی

دقیقاً مانند صورت یا دست ها ، یکی از ساده ترین راه ها برای بازگرداندن ظاهری جوان تر به لبیا ماژور ، صرفاً جایگزینی چربی زیر جلدی است که با افزایش سن از بین رفته است.چربی را می توان از یک ناحیه مانند دستگیره های عشق (که به آن پهلو نیز گفته می شود)، ران های داخلی یا شکم برداشت کرد و به لابیا ماژور منتقل کرد.با افزودن حجم به labia majora ، ناحیه بیکینی اغلب برجسته، توپر،بالا کشیده و جوان تر به نظر می رسند.این عمل فقط حدود یک ساعت طول می کشد و می تواند با سایر روشها از جمله زیبا سازی سینه یا لابیاپلاستی  در یک جلسه انجام  شود.

مزایای تزریق چربی به بیکینی چیست؟

۱- ظاهر جوانتر و زبیا و طبیعی

۲- رویکرد کاملاً طبیعی با استفاده از چربی بدن خودش

۳- روش عمل اسان و حداقل تهاجمی

۴- سرپایی همراه با بهبودی سریع

۵-  این عمل ماندگاری بالایی دارد

۶- برگشت اعتماد به نفس بخاطر بهبود ظاهر شخصی

بهترین کلینیک تزریق چربی به بیکینی در مازندران

پزشک این مرکز با داشتن گواهینامه  های متعدد بین المللی در زمینه جراحی  زیبایی و تزریق چربی در نواحی مختلف بدن ازجمله در ناحیه بیکنی (تناسلی) ، انتخاب روشنی برای روش انتقال چربی شما است.

جراحی  زیبایی و تزریق چربی به بیکینی برای جوان سازی  ناحیه تناسلی  می تواند به شما در رسیدن به نتیجه نهایی دلخواهتان کمک کند.

شما هنگام مشاوره اولیه ، از روش و مراقبت های بعد از عمل همچنین کل مراحل عمل زیبایی  راهنمایی خواهید شد. ابتدا شما با مشاورین خانم در این مرکز اشنا خواهید شد.بعد از آن با پزشک معالج گفتگو می کنید.یا اینکه مستقیم این موضوع را با پزشک در میان  بگذارید.امکانات این مرکز بی نظیر است تا بتوانید یک عمل خوب و بدون دغدعه داشته باشید. ما تجربه بیش از ۲۵ تزریق چربی در نواحی مختلف بدن مثل صورت، پستان،باسن و دستگاه تناسلی را در کارنامه خود داریم.

 

 

 

منابع:

smithsurgery.com

 و مو، زیبایی، لیزرs ) با مشاورین کلینیک باران در میان بگذارید.

ما بصورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان